Aki itten erős akar lenni az úgy jár mint a vas.

2024. január 17. 10:39 - hereverő heverő

Elstartoltunk

 

A blog csak kisérletképp jött létre, új játszóteret biztosítani a seggek helyett

 

11beffa3-baa9-4cf5-896c-008be1ebf865.jpg

309 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvkv.blog.hu/api/trackback/id/tr3718304911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu30 2024.01.17. 23:38:33

Ohhh siker. Sose tudom a jelszavam : D

evacat 2024.01.17. 23:38:38

@Nyuszomuszo83: jól tetted, őt nem találtam sehol.

evacat 2024.01.17. 23:39:38

Na, egy este 211 hozzászólás. és még nincs meg mindenki.

War of colours 2024.01.17. 23:40:44

@evacat: hát ez a cica tényleg gyönyörű ♥️

Nyuszomuszo83 2024.01.17. 23:42:13

Meg is érkezett. @Balu30: hali Balu :)
@evacat: mert rejtőzik, aztán előlem nehéz :D

Balu30 2024.01.17. 23:42:15

Köszönjük heverő hogy csináltál B opciót :)

Édenhez: nekem pont itt ment el a kedvem az egésztől, hogy ilyen aljadék módon baszták ki Balázst kb. az rtl kedvenc pöcsvakarós kb egyetlen ellenfelét

kipcsak harcos 2024.01.18. 00:10:05

@evacat: azt hiszed én nem tudom?
Nagyon álmos lehetett már, hogy ennyivel beérte.
Vagy túlságosan lehűlt a szobája.
XD

kipcsak harcos 2024.01.18. 00:13:24

@Balu30: kíváncsivá tettél, minek kell tudni a jelszavad, hogy ide bejelentkezz?
Kaptál egy linket, oszt' jól van.

SZIGMA 2024.01.18. 06:38:21

Jó röggelt!

Jó hírem van, 26. rész, ezzel megvan a kétharmad.

04X26

(T)É(r)den Hotel névhatározó

Émi: Rémi, Kacsaszáj
Miri: Muri
Kíra: Csíra
Csenge: Csemege
Szani: Szomi
Zsófi: Csúfi, Kartellina
Fanni: Funny, Zuzu
Fruzsi: Fruzsiráf
Nelli: N(y)elli
Jázmin: Gázmin
Barbi: Barbitch

Tomi: Prof. Atomi, Abakusz
Viktor: Proctor
Kendy: (Pö)K(h)endi, Gandhi
Csabi: Csubi
Arni: Barni
Lovi: LowIQ, Wishes Joe, Kőbaltás, CHILLagharcos, IQfighter
(Lovi a 6. résztől közkívánatra csak és kizárólag CHILLagharcos néven fut)
Norbi: Norbinátor
Balázs: Baltás
Dávid: KÖD
Jani: (Mu)Jani

Miller Dávid: Kaller Dávid, Kallenheimer, Killer

Eddig történt: Baltás szétsmárolná Csúfit, Barni okít, Csúfi Baltás mögé áll, se puszi, se pacsi, N(y)elli tipli, Törpehadsereg tattikázik, Barbitch kettős ügynök, puzzle, Szomi extázisban, (Mu)Jani érkezik, totál vakon(d)

Főcím

(Mu)Jani ismerkedik a C blokk lakóival, Szomi csalódott. A képen jobban nézett ki és alacsony is. Egy kis évődés Barnival, Baltás hozza a rossz hírt, Szomi bejön az új gyereknek.
Szomi, riport, (Mu)Janinak olyan mély nézése van mint a Mariana-árok, végre nőnek érzi magát. Mosolyog és a kezeivel is gesztikulál, majdnem emberinek tűnik, de engem nem lehet megvezetni, kiborg ez, én mondom.
Szomi húzza Barnit, “(Mu)Jani, kő’ kóla?”
Barni, riport, nincs itt semmi látnivaló, Szomi élvezi a figyelmet, ki nem sz@rja le.
Az étkezőben Baltás és Szomi dobál egy koszos zoknit egymás poharába, csak úgy unaloműzőnek. (Mu)Jani arca tanulmány, mintha már láttam volna ezt az arckifejezést valahol, de hol…
A csajozógépek bibliájából, a Bravo magazinból elsajátított technikával támad: “Te hogy szereted, Szomi, Szopi?” “Szomi.” Pont annyira működik a módszer, mint annak idején nekem, szóval ebből ma este nem lesz zsákolás, az tuti.
(Mu)Jani, riport, phúú, azok a pillantások, szerintem bejövök neki. És ebből a csicskulásból rájöttem, miért olyan ismerős ez: ez Proctor 2.0. Remélem Szomi nem rakta messzire az ÖRÖK HŰSÉG ÉS BIZALOM KARKÖTŐ-jét, még jól jöhet…
Baltás cigizős (sírós) kanapéján pucul Szomi és Barbitch, amikor CHILLagharcos csatlakozik. Barbitch vicsorától több helyen elkezd lepörögni a festék a falról, engem percekre megbénított a dermesztő félelem, de CHILLagharcost ez sem tántorítja el, a nikotinéhsége erősebb.
Szomi megosztja vele az örömteli hírt, terhes…f@szt, csak bejön az új csávónak.
CHILLagharcos nincs meglepve, b@szki, a Barnin is látszik, hogy helyzet van.
Tattika ezerrel, most Baltás megy aztán Szomi majd jól átb@ssza (Mu)Janit, Barni marad oszt annyi. És az ő TERV-eik mindig beválnak, ugye? Ugye???

SZIGMA 2024.01.18. 06:41:45

Az étkezőben Barni és Baltás dobálja a zoknit a pohárba. Nem azért, mert szórakoztató, hanem mert ez van a szkriptben. Baltás élvezettel fűti Barnit, az meg kivan az új csávóra. Jancsicska, aszondja. Barni, Barni, gúnyneveket adni prosztó dolog, szégyelld magad!
Amúgy Norbinátor is ott van, de annyira tuja a csávó. hogy szerintem ott fogják felejteni a hotelben a finálé után.
(Mu)Jani Gázminnal pucul a szereposztó díványon, a csávó Szomiról ábrándozik, Gázmin meg az öngyújtóval küzd. Gázmin kiokítja (Mu)Janit a párrobbantás rejtelmeiről, az új fiú odáig van meg vissza.
Szomi Barninak lelkendezik, milyen kis ügyes volt az új fiúval, az meg a plafonon van mint a csillár. “Ha párosodsz az új csávóval, én nem állok vissza a Csúfitól.”
Barni, riport, le kellett volna sz@rnia a csávót, de Szomi mindent elb@sz, aztán meg másra keni, vezeti be a nézőket a sz@r ötven árnyalatának mágikus világába.
Szomi randizna, Barnit meg rázza az ideg a féltékenységtől.
Gázmin és (Mu)Jani az erkélyen folytatja az eszmecserét. Gázminról mindenki azt hitte, hogy full sötét, buta ghecy, pedig…tényleg az. Kiokosítja CHILLagharcosról is: ha megígér valamit, az úgy is lesz…vagy nem. De ha kezet fog és a szemedbe néz, akkor az tuti. Vagy nem. CHILLagharcos bizalma fontos, mindenki tőle függ idebent. (Mu)Jani másképp gondolja, ő az egyenjogúság híve. Borogassad fiam, majd elmúlik!
(Mu)Jani, riport, nagyon jól állok a beilleszkedéssel, ezek itten tattikáznak, ki akarnak ejteni, de majd én megmutatom…

Esti mese, készülődnek a rabok, buli lesz

A bár csodásan feldíszítve, értsd, néhány lufi meg kosárlabda minták a falon. Van egy DJ is meg két kínai aktív hangfal, dübörög a szeletelős techno.
Barni le van nyűgözve, élő DJ, aszondja. Mi ebben az extra? Ha egy halott DJ lépne fel, mint a Scooter I shot the DJ klipjében, na, az teljesítmény lenne, de ez így egy sima falusi tinidiszkó, b@szod.
Barni köszöntőt mond, akciós a tömény, mindenki rázza, amit tud. Baltás igazi partiállat, elviszi (Mu)Janit tattikázni. (Mu)Jani nem érti, hogy mi van.
“Becsiccsentettem, b@sszameg!”- üvölti mélyto..teli torokból Gázmin, ha esetleg valakinek nem tűnt volna még fel. Csúfi osztja is az észt, hogy Gázminnak itt nincs helye.
Raffaello érkezik, na nem a kókuszos édesség, hanem a szexikói pincér hozza a tortát.
Low budget, ez már csak 1 szintes, fehér csíkok díszítik, 100% hungariCUM.
Gandhi és CHILLagharcos Barni fejére akarja borítani, de végül a földön köt ki a torta.
Kézzel szedegetnek belőle, Gázmin simán a földről eszik, “Puta madre!”- hallatszik a háttérből a szexikói cukrász rosszalló megjegyzése az igénytelenség láttán.
Gázmin elviszi (Mu)Janit a fürdőszobába, hogy Baltás ellen hangolja. Beveti a híres falhoz simulós, pillarebegtetős trükköt is, de az új fiúra nincs hatással, gondolom vakmeleg.
Gázmin folytatja ámokfutását, Baltással is haverkodik egy sort aztán Gandhira veti magát. Puszi, pussy, szerelmes vagyok beléd meg ilyenek.
Beüt a tömény, ugrás a mödansziéba. CHILLagharcos mikroportostól ugrik, kisebb pánikot okozva, mert a főnyereményből vonják le az árát, Szomi igyekszik szárítgatni.

Telihold van, felhős ég,
seggrészeg a közönség

CHILLagharcos, riport, phú, öcsém! Epic buli volt, epic!

Véget vetnek a zenének, gallyra mentek a legények

Szomi Csúfinak és Funnynak foglalja össze (Mu)Janival kapcsolatos véleményét, miszerint: “aki 33 évesen egy buliban végig egy 19 éves lánnyal beszélget, az húzzon haza a f@szomba”

SZIGMA 2024.01.18. 06:44:01

Gázmin kihúzza a gyufát CHILLagharcosnál, lef@szszopózza, az meg ki akarja zárni a szobából. Gázmin tovább rázza a pofonfát, mire CHILLagharcos felteszi kedvenc lemezét, az “aztkértemhogylegyélstabil” címűt. Gázmin félreérti, ő full stabil, attól még hogy berúgott. “Ja, gyere, be vagy b@szva!”- invitálja CHILLagharcos, aki a riportban a játék rákfené(k)jének nevezi a szöszit.
Gázmin nyavalyog, CHILLagharcos meg higgadtan osztja. Van itt minden mint a búcsúban, unikornisok, retkes 20 millió, szájbahugyoztál, játékmester, Gandhival smároltál, új fiúval voltál, ne te legyél vele, majd a Szomi. Szomi úgy néz ki mint egy sz@rdarab, szögezi le Gázmin és zokogva elhagyja a farkasodút. Baltáshoz rohan és Jászai Mari-díjas alakítással elsírja bánatát.
Baltás felszívja magát mint egy gömbhal és elindul rendet rakni.
CHILLagharcos Funny-ékhoz megy panaszkodni és beröffentik a tattikai atomfegyvert. Gázmin rájuk nyit, lekoccolják, “f@szszopó kutya!”- állapítja meg CHILLagharcos rendszertani besorolását.
Baltás bejárja az egész Alcatraz-t, végül Gázmin segítségével megtalálja CHILLagharcost és kihívja a hóra. Az udvaron aztán kultúremberek módjára megbeszélik a félreértést, ami a hotelben azt jelenti, hogy egymás arcába mászva teli torokból üvöltenek. Mondjuk CHILLagharcos megőrzi a hidegvérét, én tuti lefejeltem volna a patkánykutyázó parasztot. A balhéra összeszalad a kompánia, Szomi figyelmen kívül hagyja a legfontosabb szabályt, soha ne állj a balhézók közé.
A spoilerezők már fikázták Norbinátort, hogy gyáva volt, de a Nagytisztele(te)tű Barni sem mert odamenni, csak a lányok. Ja, (Mu)Janinak színét se láttuk, még a végén át kell neveznem (Tu)Janinak. Gandhi se volt ott, gyanúsak ezek ketten…
Baltás elhagyja a helyszínt, Csúfi és Funny kíséretében. Funny osztja Baltást, aszondja: “De neked nem KÖLL így viselkedni!”. Ögyelek mög, életöm, rögtön beléd szerelmesödtem!
Baltás, riport, kemény voltam, CHILLagharcos játéka szét fog esni mint a bohócbicikli.
CHILLagharcos pakol, Funny megy fel hozzá, megdicséri, ölelgeti. Bolond vagy, csajszi?
Szomiék Gázmint kérdezik fel, nem azért, mert érdekli őket, csak hát a tattika miatt jó lenne tudni, hogy hányas a kabát.
CHILLagharcos szingli lesz, elvonul, Gázmin utánaszalad, hogy megbeszélje, de CHILLagharcos lesz@rja, Gázmin tombol. Mindenki lefekszik végre aludni, epic buli volt, epic!

naty77 2024.01.18. 06:45:34

@evacat: 10 kg? Mogyikam 4:))))

SZIGMA 2024.01.18. 06:48:24

Röggel, zenei aláfestés: a szomszéd debil kisfia, Gustavo gyakorol a hegedűjén, gondosan ügyelve, hogy egy hangot se találjon el. A hangmérnököt feljelentettem a Hágai Nemzetközi Bíróságon emberiség elleni bűncselekmény miatt, ott majd elhúzzák a nótáját a vicces fiúnak.

A mödansziénál a reggeli bemelegítés jegyében ölelkezik Gandhi és (Mu)Jani, mondom én, hogy ezek között sz@rba szökkent valami…szárba szökkent, na…
Az étkezőben elég csicskagyász a hangulat, Barbitch meg akarja fegyelmezni Gázmint, mert rossz példát mutat a fiataloknak. Szomi szerint ezt nyomja a Fucktok-on, amit nem tudom honnan tud, ha odabent nincs se mobil, se internet, de hát nem én írom a szkriptet, mit ugatok bele, ugye…
Baltás immár tattikai húzásnak állítja be a suttyó üvöltözést, totál elhittem. Ja, nem.
CHILLagharcos örül, hogy szingli, ott is hagyja Gázmint, amikor az meg akarja beszélni vele a balhét. Gandhi megy Herkuleskedni, hogy bevédje a mázsás CHILLagharcost a 37,5 kilós Gázminnal szemben. Kipaterolják és Gázmin bocsánatot kér, de CHILLagharcos kiosztja a f@szba.
Gázmin, trágyát dolgokat mondtam és trágyádul beszéltem vele. Azosztigen, b@szod! Ezt a csajt még falun is leparasztoznák!
(Mu)Jani Szomival társalog az étkezőben, Gázmin nem tetszik neki, meg nem is spicliskedik.
Szomi próbált flörtölni, én elpakoltam az éles tárgyakat a közelemből. (Mu)Janit unalmasnak tartja és nem tetszik neki, hogy az nem köp el semmit, így mi a lóf@szt lehet kezdeni vele?
Aftermath a szereposztó díványon Gázminnal, Csúfival és Funny-val. Gázmin CHILLagharcost b@szná ki, a másik kettő még annyira dehidratált, hogy világukat nem tudják.
Funny a riportban CHILLagharcost sztárolja, miaf@sz? Ezmiaf@sz? Édösöm, möghülyülté’???
Funny elvonul a cigizőskanapéra Csúfihoz és lelkendezve adja elő, hogy az ő kezükben van a játék.
Gázmin Baltásnak hálálkodik egy kicsit és persze tattikáznak, hogy ki hova álljon.
CHILLagharcos érkezik a kanapéhoz, be is hívják a csajok tattikázni. A TERV zseniális, miért ne működne, eddig is mindig bejöttek ezek a tattikák, nem?
CHILLagharcos transzban van, Törpehadsereg, Operettszínház, játékmester hátradől, chill oszt happiness.
Baltás és Gázmin matekozik, de nem tudják összerakni a képet, így hát bevonják Csúfit és Funny-t is, duplacsavar lesz ez a javából, öcsém!
(Mu)Jani Barbitch-et találja meg tattikázni, mert…figyeljé’!....mondom, FIGYELJÉ’!...cigánykártyát raktak neki, és az jött ki, hogy egy idősebb nő segít majd neki és végigviszik a játékot. Hát, B+!

Kövi adásban: Gázmin Gandhival enyeleg, Killer játékot hoz, a csajok kiverik, tattika, Szomi nyalókázik, Barbitch megad bárkinek bármit is, Funny lázad, Gázmin imádkozik, CHILLagharcos (Mu)Janit okosítja, bevonulás, Barbitch tétovázik, Baltás vagy CHILLagharcos, (Mu)Jani elindul

Vége.

naty77 2024.01.18. 06:49:54

Veletek feküdtem, Veletek keltem. :)

(A férjem nem opció, kipakoltatta pár szervét a kórházban hétvégén...)

naty77 2024.01.18. 06:50:53

@evacat: 10 kg? Mogyikám 4 :)))) lehet hogy éheztetjük?

evacat 2024.01.18. 07:54:43

@naty77: perzsa a drága, meg bélpoklos. Most fejezte be az alutasakos reggelijét. Lenyomatta egy kis margarinnal /saját tégelye van reggelikre/
De most itt üvölt a fülembe, mert a jutifalat ma még nem volt. Szargyár.

Balu30 2024.01.18. 07:56:58

@kipcsak harcos: ahhoz higy kommenteljek tőlem kérte az e-mail+jelszó párost

evacat 2024.01.18. 08:14:27

Mennyivel másabb volt a mai reggel, mint a tegnapi. Blog van, Szigma feltette a friss olvasnivalót, még a kávé is jobban esett.
Ez már kóros.

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 08:19:46

Jóóóó reggelt! :)

@evacat: A mi 4 kilós kicsikénknek tegnap előtt volt fogkőlevétel, kábításban és őt nagyon megviseli az ilyen, lassan ébredezik, eldől, bepisil, be is hány, utána szégyelli magát és nagyon kell neki a dadázás, babusgatás. Egy ilyen behányós, bepisilős, szégyenkezős a kép amit csatolok.
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=319413333992_133289656406.jpg

evacat 2024.01.18. 08:30:39

@Nyuszomuszo83: imádom az ilyen halovány zsemleszinűeket. IS!

evacat 2024.01.18. 08:31:44

@naty77: De ugye nem komoly? Hamar haza fog jönni?
Gyógyulást kivánok mielőbb.

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 08:37:00

@evacat: meg mindet is kb! :D ő pláne speckós, mert mikor hosszú a szőre már akkor a hátán grafitszürke ordas :D De márciusban ismét le lesz tolva neki és a 4 kiló helyett marad 3,40 kg. Keresztanyám egyik cicája perzsa a másik egy csincsilla-perzsa. Ott is van bundi. Persze a csincsié olyan finom puha, ráadásul nagyon apró termetű és még pici, igazi plüss cica. És ő is mondja hogy a nagyobb a királyfi kihisztizi a jutifalit, 10 hónapos és 8 kiló.

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 08:38:06

@naty77: ááááá dehogy éheztetitek csak ő másmilyen de csodaszép ő is! :D

kipcsak harcos 2024.01.18. 08:54:05

@Balu30: igen? lehet.
Én már annyira megszoktam a különféle igazolási rigolyákat, hogy fel sem tűnik ha valahol meg kell adnom.
Már-már paranoiásan védem a gépeimet.
@evacat: nem hiányzik tökéletes boldogságodhoz egy kis emlékeztető a gazdás műsorból? XD

hereverő heverő 2024.01.18. 09:09:11

@War of colours: Giának én írtam, nem tudom olvasta-e. Egyfejűnek is írtam még tegnap de úgy látom mindenki bombázza.

@evacat: Állítsam feketére? Nekem tök mindegy, ahogy a többség akarja.

hereverő heverő 2024.01.18. 09:10:27

@naty77: ÚÚÚÚ.... NAgyon gyors felépülést neki, és rengeteg kitartást neked!

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 09:17:33

@hereverő heverő: nekem válaszolt Süsüke, jönni fog és köszönte! :) Egyedül Krokit nem tudom miképp lehetne elérni! :(

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 09:22:12

Gyerekek, olvasom a bulvárt, hogy mik vannak... A mamcskajaj film nem most játszódott de kb oda illik a sztori:

www.blikk.hu/aktualis/krimi/zsarolas-banatpenz-menyasszony/fz13tkd?sl_ps=d_1

naty77 2024.01.18. 09:22:51

@Nyuszomuszo83: jaj de cuki, feldobtad a munkakedvem (ja nem)

hereverő heverő 2024.01.18. 09:24:52

Naszóval.

A blog mostantól reklámmentes. És ráhúztam Fálki eddigi fekete sablonját hogy Évának ne folyjon ki a szeme.

naty77 2024.01.18. 09:25:51

@evacat: köszönöm, már itthon van, és egészen jól, ha sikerül felkelnie szalad. csak még sokat alszik.
az első rosszullétnél nem jött ki a mentő, mert nem értek rá.... de sikerült elérni hogy megműtsék, mert az sem egyszerű jelenleg....

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 09:27:00

@naty77: a sztori??? :D :D :D

@hereverő heverő: gépen fekete telefonon világos mint régen, nekem ez tökéletesen megfelelő, és ha még reklám sincs hát az maga az éden :D :*

Tracero 2024.01.18. 09:27:27

@Nyuszomuszo83: Kroki küldött be pályázatot WoC-nak a karácsonyi játékra :)
@War of colours: lennél olyan tünemény, hogy írsz Krokinak? :)

@hereverő heverő: úúú...köszi szépen, nya így már olyan kis "otthonos" blog XD

Tracero 2024.01.18. 09:28:30

@SZIGMA: Kapitány :D köszi szépen :D majd délután gyüvök elemezni :D

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 09:33:54

@Tracero: igen, beszéltünk róla Szentanyánkkal, remélem hogy olvassa az e-mailjeit! :)

evacat 2024.01.18. 09:42:17

@hereverő heverő: na osztán tegyél jót a népnek, Traci és én örülünk a gyászkeretnek,
Naty a fehéret kedveli jobban.
Én mindenesetre köszönöm.

evacat 2024.01.18. 09:45:06

@naty77: talán rávehetnéd a blogolásra. Jól jöhet egy ujabb nézőpont.

Visszavonom, hülye vagyok. Én sem ráncigálom ide Férjurat.

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 09:50:47

@evacat: nekem jó igy is úgy is! Én csak örülök van játszótér és heverő indította :D Itt seggek remélhetőleg nem fognak díszelegni képként! :D (engem frusztráltak már ezek a seggek, sajnálom, miért kell nekem más valagát nézni??? :D )

kipcsak harcos 2024.01.18. 10:04:54

@hereverő heverő: haverteső, hogy Te milyen bátor vagy ezzel a blog-indítással. :)
Eddig volt reklám?

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 10:06:30

@Nyuszomuszo83: Küldd be a Tiédet Nyuszóka!
Én szívesen nézném :)

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 10:08:21

@hereverő heverő: Köszi mindent Tesvérem! Így azért is jó (nekem), mert szépen látom, hogy melyiket ki írta. Ok így is elő fog fordulni, hogy magamnak válaszolok a nagy pörgésben :D

A reklámok elvételét külön köszönöm, engem nagyon zavart !

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 10:17:32

@KékCsöcsűPini: nem vagyok én reality sztár hogy a valagam tegyem közszemlére (fenekem a címlapon ugyebár vv) nem is olyan szép éppen most rajta ülök, úgyhogy nem adom :D :D :D Nincs kép, slussz :D :D :D

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 10:20:42

@kipcsak harcos: nem kell 2000nel szólni legyen új játszótér:)

kipcsak harcos 2024.01.18. 10:21:46

@naty77: jobbulást neki, neked meg erőt!

naty77 2024.01.18. 10:24:37

@evacat: megszoktam már ezt a színt itt, gépen kevésbé zavar.
próbáltam az olvasómat a telefonon átállítani megnéztem milyen fekete alapon fehér betűvel, de nagyon zavart.
én a telefont is legnagyobb fényerőn használom, a családom szerint kiég a szemem egyszer...

szóval hajrá bármilyen szín ha dumálhatunk!

naty77 2024.01.18. 10:33:41

@kipcsak harcos: köszönöm!
Szerencsére a férjem nem hisztis beteg. mindig mosolygok a halálos beteg férfiak sztorikon, de nem találkoztam vele személyesen. :)
a kórházban is a nővérke tetszett neki, mondtam is hogy ne ott vigyorogjon, otthon legyen majd fickós. és abban nem volt hiba ;)

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 10:42:43

@kipcsak harcos: haverteső, hogy Te milyen bátor vagy ezzel a blog-indítással. :) erre írtam, hogy nem kell 2000-nél szólni hogy legyen új, mert heverő itt van, és mivel érti is a dolgát ezért nem lesz akkora probléma neki. :)

kipcsak harcos 2024.01.18. 10:43:36

@naty77: szerencsétek van. :)
Én legutóbb kb. 2 hete haltam meg. XD

kipcsak harcos 2024.01.18. 10:44:53

Alakul ez. :(
'Hiba történt a captcha feldolgozása során, kérjük, próbáld meg újra!'
Próbáltam és simán túlléptünk rajta. :)

evacat 2024.01.18. 10:49:58

@kipcsak harcos: ilyen nálam többször előfordul. Nem foglalkozok vele, örülök, hogy
nem kell bringázni a zebrákon.

naty77 2024.01.18. 10:54:09

@kipcsak harcos: remélem csak férfi náthád volt. :)

kipcsak harcos 2024.01.18. 10:54:30

@evacat: nem baj, hogy ma még nem küldtem neked a... tudod mit? XD

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 10:54:48

@evacat: Tegnap este kaptam már buszokat telefonon:D Akkor én kivételes vagyok :D

Egy apró megállapítás az Édennel kapcsolatosan:

Rájöttem az új csaj kire hasonlít nekem... De nem spoilerezem el mert Kipcsak megöl virtuálisan, felboncol, megeszik, és kiköp :D

kipcsak harcos 2024.01.18. 10:56:41

@naty77: olyasmi.
Ráadásul olyan gyors lefolyású, hogy még végrendelkezni sem volt időm.

naty77 2024.01.18. 11:04:42

@kipcsak harcos: n látod én mondtam az uramnak mikor csomagolt a kórházba hogy végrendeletet nem ír?
elég csúnyán nézett rám. :DDD
hát egy rendes feleség mindenre gondol. hihi

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 11:05:35

MINDENKI! Ezt a hétfőn induló Kincsvadászokat megnézhetnénk majd mit szóltok ?

Atit bírom és érdekesnek tűnik...

Fikáznivalót meg majdcsak találunk. benne

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:08:46

@Nyuszomuszo83: eddig azt hittem, hogy Te vagy itt az egyetlen rendes ember - rajtam kívül -, aki nem nézte meg előre a következő részeket. Hát benned is csalódnom kellett?
#(
(Ez a mérgelődés hangulatjele billentyűparanccsal, amolyan öregesen.)
Erről jut eszembe a púpos paraszt tegnapi beszólása, mert odáig volt magától, hogy nem volt mérföldekkel elmaradva Szanim teljesítményétől rejtvénymegoldásban:
Valami ilyesmi volt:"NÉHA én is szoktam rejtvényt fejteni, tudjátok amit az ÖREGEK csinálnak".

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 11:09:17

@KékCsöcsűPini: Megtaláltam!! :D index.hu/fomo/2024/01/11/kincsvadaszok-tv2-musor-mukereskedelem-till-attila/

Szóval te Tillattilára gondoltál :D Hát nézzünk bele!!! :)

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:12:39

@naty77: én mondtam az uramnak mikor csomagolt a kórházba hogy végrendeletet nem ír?"
Az semmi. Nekem előre össze van állítva a kórházi menetfelszerelésem. Csak fel kell kapnom és már vihetnek is.
XD

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 11:14:40

@kipcsak harcos: Én előrehaladtam drága, mert már nyújtják és sok volt az a két hét karácsonykor amikor semmi nem volt és én szabin voltam ráértem napközben ezért megnéztem egy pár részt, de most nagyon le vagyok maradva és még ott a Bizalom is amit a többiek néznek és abba is bele akarok kukkantani. :D És ha már bedarált az Éden akkor már megnézem előre a részeket. DE!!! Esténként jövök fikázni ha te is jössz mert ismétlés a tudás atyja. Amúgy sajnos megszüntették a kedvenc csatornám, már nem tudom nézni a kedvenc bűnügyis dokufilmjeim így kell valami estére :(

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 11:16:20

@kipcsak harcos: Akkor te olyan vagy mit a kismamák :D mindent elcsomagolnak hetekkel a nagy alkalom előtt hogy ne legyen váratlan meglepetés :D Okos! :D Én csak ara szoktam figyelni minden nap hogy a fehérnemű normális legyen ha baj történik velem ne lássanak már gáznak! :D Sőt pizsim sincs, ráfaragnék :D

naty77 2024.01.18. 11:21:24

@kipcsak harcos: naa kórházi cucc az vicces. elsőre összeraktam, de akkor nem vitte el a mentő, mindenre gondoltam. másodjára ő pakolt.. minek evőeszköz. hát mondom ha enni akarsz... és pohár? ha inni... pizsama? hát nem adnak vmi bebújóst? wc papír? erre mit nem pakolt? törölközőt.
ó mondom kezdő vagy édesem.

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 11:22:45

már nem tudom nézni a kedvenc bűnügyis dokufilmjeim így kell valami estére....
így aztán kijárogatok éjjelente és egy két sötét alakot... khm tudjátok szóval eltűnnek :D

Bocsi Nyuszóka csak befejeztem a gondolatmenetedet! :D

Igen, elfelejtettem hozzáírni, hogy TV2-n lesz!

evacat 2024.01.18. 11:26:05

@kipcsak harcos: tudod, annál még annak is jobban örülnék, ha az avatárod eredetijéről
küldenél valami disznótoros képet.

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:41:25

@naty77: már ezért megérte itt lopnom a napot :)
EVŐESZKÖZ!
Bár én még csak kétszer voltam kórházban betegként pár napot (mindkétszer idő előtt saját felelősségre távoztam), de nekem nem kellett evőeszköz, mert csak csokit és süteményt ettem, meg ami szendvicset hoztak a látofatóim és üdítőt ittam üvegből/dobozból.

@Nyuszomuszo83: hetekkel? Már évek óta össze van készítve. Időnként frissíteni kell oszt' jó napot.

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:42:42

@evacat: hát miért nem szóltál?
Tudok Bazs-táncost is küldeni.
XD

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:45:16

@Nyuszomuszo83: " Sőt pizsim sincs, ráfaragnék :D "
Két látogatóra már kapásból számíthatsz is. Na ki a másik?
:D

evacat 2024.01.18. 11:46:21

@kipcsak harcos: próbálkoztam már többször, aztán feladtam.

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:53:21

@evacat: értsem úgy, hogy kiábrándultál Józsiból?

kipcsak harcos 2024.01.18. 11:58:47

Sogeking válaszolt levelemre, amiben hívtam az új blogra.
"Most kicsit ritkábban leszek, de azért majd benézek."

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 12:18:57

@kipcsak harcos: Te és Pini??? ugye nyertem :D
@KékCsöcsűPini: áááá nem lehet tiltja a BTK. Meg a sorozatgyilkosok is megbuknak egy idő után, kivéve a Zodiákust és Hasfelmetszót akik híresek, a többiekről meg nem tudunk. :D Én balfaty vagyok hamar lebuknék. Ráadásul tudtad hogy a női sorozatgyilkosok általában vagy méreghez nyúlnak vagy fojtogatnak? Női sorozatgyilkosok sokszor az egészségügyben ápolónőként orvosként tevékenykednek, a fekete angyalt eljátszva és nem vagyonszerzés céljából. Azok a nők aki sorozatgyilkosokká váltak gyermekkori trauma, bántalmazás következtében lettek férfigyülölők. Van egy kisebb réteg akik többször férjhez mennek és a férjeiket gyilkolják meg a vagyon céljából. Sorozatgyilkosnak pedig csak azokat hívjuk akik 3 vagy több áldozatot szednek.... A férfiak sokkal nagyobb többségben vannak.

Épp az imént olvastam hogy ezt a barmot az ügyvédje ki akarja hozni mert már 88 évesen már "nem veszélyes a társadalomra" Megbomlott elméjű volt mindig is most meg már demens is. Készült filmadaptáció és könyv is a sztoriról a könyv megvan ha valaki kéri: Emma Donoghue- A szoba, ebből lett a film is azonos címmel. Az alapja Jozef Fritzl bűnügye...

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 12:20:17

És megjöttek a forgalmi lámpák :D

Nyuszomuszo83 2024.01.18. 15:22:16

@hereverő heverő: Bolond :D Ezen sikerült hangosan felnevessek :D

War of colours 2024.01.18. 15:34:50

@evacat: @Tracero: sajnos nincs meg az email címe, hiába keresem pályázatos emailek között... lehet, hogy véletlenül kitöröltem :(
@naty77: nem tudom, pontosan mi történt a zuraddal, de innen minden jót neki <3

Babák! bele kellett ásnom magam egy iszonyú szövevényes öröklési ügybe, amiből akár bajunk is lehet, ha most nem teszünk okos lépéseket.

Néha el fogok tűnni, de igyekszem minél többet jönni. Visszaolvasni nem nagyon lesz időm, így kérlek ha mások számára nyilvánvaló dolgokat kérdezek majd ne kövezzetek meg. :D

Este megpróbálok benézni.
Trust, Kilenc óra, 4. rész?

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 16:49:56

@hereverő heverő: Én nem mutatom meg a W hátteremet,de annyit elmesélek róla, hogy
meglátta a főnököm aszongya: hát ez mi a fasz ?
Mondom neki : nem fasz, pina ! :D

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 17:12:11

@KékCsöcsűPini: Igazából nem az már, mert eltűnt a kép, de most megpróbálom megkeresni, mert gyönyörű volt és romantikus...
sajnos a file nevére sem emlékszem..
ha megtalálom megmutatom Nektek, mert nagyon jó!

Tracero 2024.01.18. 17:43:16

@KékCsöcsűPini: nem valami szelfexpléning fájlnevet adtál neki? :) pina, puni, pini? :D

Tracero 2024.01.18. 17:47:02

@SZIGMA: Kapitány :D nya..kedvencök:
"(Mu)Jani... miért olyan ismerős ez: ez Proctor 2.0. Remélem Szomi nem rakta messzire az ÖRÖK HŰSÉG ÉS BIZALOM KARKÖTŐ-jét, még jól jöhet…" és téééényleg :D ugyanaz az energia :D azé (Mu)Jani me mulya? (bocánat...tevékeny napom vót és nem maradt agyam :D
"Barni, Barni, gúnyneveket adni prosztó dolog, szégyelld magad!" - Értem...értem...önirónia...ugye? UGYE??? XD
"ha megígér valamit, az úgy is lesz…vagy nem. De ha kezet fog és a szemedbe néz, akkor az tuti. Vagy nem." - ez az alapigazság, amúgy a C-blokk minden lakójáról elmondható :D nem csak Löviről :D
"A spoilerezők már fikázták Norbinátort, hogy gyáva volt" - szeretnék óvást benyújtani. nem spoilereztünk, hanem hivatalos közösnézéskor volt :D
"reggeli bemelegítés jegyében ölelkezik Gandhi és (Mu)Jani, mondom én, hogy ezek között sz@rba szökkent valami…szárba szökkent, na…" Ghandi má régóta gyanús, hogy 2 kapura játszik :D Jani meg...ööö...nem baluzok :D
"(Mu)Janit unalmasnak tartja és nem tetszik neki, hogy az nem köp el semmit" - tőlem, mondjuk, ezért kapott 100 pontot, hogy nem spicli még akkor sem, amikor szomi udvarlással akarta kiszedni belőle az infót :)
Ezök voltak most a legeslegkedvencöbb mondatok :D möntek a szószödetbe :D
“De neked nem KÖLL így viselkedni!”. Ögyelek mög, életöm, rögtön beléd szerelmesödtem!" mög ez: "Édösöm, möghülyülté’???" :D
köszi szépen mégegyszer :D kitartás :D

KékCsöcsűPini 2024.01.18. 17:52:18

@Tracero: nem, mert a képernyővédő vagy háttér vagy mifaszom volt :(

Már kerestem mindenfélével de nem találom :(

evacat 2024.01.19. 09:26:32

@Nyuszomuszo83: a régi akolban maradtunk ezek szerint. De nekem mindegy, csak maradjon, hol hol az csak földrajzi kérdés.

Nyuszomuszo83 2024.01.19. 10:49:55

@evacat: irtam neked e-mailt Cicus! ;)

evacat 2024.02.25. 21:27:38

Csak próba, hogy ez működik-e

evacat 2024.02.25. 23:03:36

mert volt egy kis üzemzavar a blog.hu-n

Ok. minden? Hiányzol.

Válasz: jössz, ha tudsz, nem kiváncsiskodtam.

hereverő heverő 2024.02.26. 08:47:40

@evacat: Köszönöm, tényleg minden rendben. És nem hiszem, hogy hiányoznék, nem tettem én olyan sokat hozzá a milliőhöz, főleg nem olyat ami pótolhatatlan lenne.

evacat 2024.02.26. 09:24:43

@hereverő heverő: pedig de. Tudod egy jó heverő a nappali közepe, ami nélkül nem érzed
ott magad otthonosan. Jó ott bekuckózni, béke van.
Hát ezért hiányzol.

hereverő heverő 2024.02.26. 15:14:44

@evacat: egy JÓ heverő. A bekuckózáshoz nem én kellek.
De tényleg, hiába állítja Vikcsi hogy nimbuszom van (egyébként nincs, mert kikezeltettem évekkel ezelőtt) de én nem érzem magam központi figurának, nem vagyok pótolhatatlan, emiatt nem is veszteség hogy most hátraléptem. És nem tudok veletek közösnézni semmit, nem tudok érdemben hozzászólni a dolgokhoz.

Talán ha lesz megint valami olyan mint a Survivor vagy a Gazda, vagy mint a VV volt.

hereverő heverő 2024.03.02. 19:53:46

@sogeking: elég sokára lesz az, még csak most kezdődik a jelentkezés. Majd talán karácsonykor megint.
Aki itten erős akar lenni az úgy jár mint a vas.
süti beállítások módosítása